środa, 25 lutego 2009

LEPIEJ PÓŹNO NIŻ WCALE - RELACJA Z OSTATNICH WARSZTATÓW

Po udanych króciutkich wakacjach w końcu znalazłam czas, aby poświęcić trochę czasu zaniedbanemu ostatnio blogowi, za co serdecznie przepraszam.

Ostatnie warsztaty odbyły się 21 lutego. Jak już wspominałam, zmieniliśmy salę i teraz spotykamy się z Studiu Językowym Prompter przy ul. Obrońców Westerplatte 19. Sala jest miła i słoneczna. Zaciekawienie oczywiście budzą schody wiodące na antresolę:)
Panie ochoczo zabrały się za decoupageowanie (nie jestem pewna, czy takie słowo istnieje, ale co mi tam...). Po raz kolejny zachwyca mnie fakt, że ta technika daje nieograniczone możliwości ekspresji. Ile osób, tyle wizji... To jest absolutnie fantastyczne!


Ja sama to zrobiłam? Niemożliwe... To ja taka zdolna jestem?:D
Pozdrawiam serdecznie artystki i mam nadzieję, że do zobaczenia!

1 komentarz:

Lemurka pisze...

Witam,jestem z Gdyni i szukam kursu decoupage'u. Od miesiąca jestem nim oczarowana, napiszcie,czy będzie jakis kurs w marcu w Rumii? Ja zgłaszam już swój udział. Będę tu codziennie sprawdzać.
Pozdrawiam serdecznie